O2, Telefónica, Telefónica O2; Telecom, ČTc, korektnost ČTc/O2, podvody operátorů O2, fakturace neobjednaných služeb ČTc/O2 a jejich reklamace, obrana klientů O2, výpověď pevné linky - rady/návod a formulář výpovědi pevné linky O2 ke stažení, InternetExpres, ...

Připojuji se k O2 OFF

31. července 2008 v 0:06 | ivzez |  MEZihRY
Je mi líto, že O2 OFF končí. Doufám, že se Adam nebude zlobit, pozvednu-li pomyslný prapor a pokusím-li se jej kousek poponést.
Adam Koppel měl s Telefónicou O2problémy, které jej nakonec přiměly přejít k jinému operátorovi (mne zase problémy s Českým Telecomem přiměly pevnou linku zrušit). Adamovu anabázi (O2 OFF) sleduji poněkud zpovzdálí, takže jsem teprve nedávno zjistila, že Adam s O2 OFF skončil.
Škoda!
 


Komentáře

1 ivzez ivzez | E-mail | Web | 31. července 2008 v 0:07

Spamové komentáře a komentáře s nevhodnými výrazy (= výrazy, jež se mi nebudou líbit) smažu.

Mazat budu i komentáře, které mají jako jediný účel přivést návštěvníky na vlastní stránky. a nevyžádanou reklamu (tu navíc postoupím ÚOOÚ, ev. dalším úřadům).

2 Jaroslav Jaroslav | E-mail | 24. dubna 2009 v 13:56

Mám velký problém s Telefonicou 02 ! Využíval jsem téměř  2 roky bezproblémově 02 TRIO.Letos v únoru nás navštívil podomní zástupce 02 a nabídl mi za nevyužité volné minuty z pevné linky 300 kč dobíjecí kredit od 02 na mobilní číslo 02 Telefonica!Věřil jsem,že jde o vstřícnost ze strany 02 a smlouvu jsem podepsal.Jaké však bylo mé překvapení,když jsem si řádně prostudoval po odchodu  zástupce 02 uzavřenou smlouvu,opravdu jsem se nestačil divit! Bez mého vědomí mi zrušil 02 TRIO,které jsem vůbec neměl v úmyslu rušit a mobilní číslo 02,které bylo dosud na gou kartu mi taktéž převedl aniž bych co tušil na paušální tarif!!! Ještě ten samý den jsem u 02 podvodně uzavřenou smlouvu s dealerem 02 telefonicky zrušil a následně jí ještě zrušil 3 dopor.dopisy!!! Telefonica mi emailem a sms potvrdila zrušení uzavřené smlouvy ale na moje zrušení smlouvy reaguje tak,že stále posílá faktury k zaplacení a že by písemně do 30 dnů,podle zákona, podala zákazníkovi vyjádření,tak to ani náhodou!!!Teď už mi posílají i upomínky a i ty upomínky si chtějí nechat královsky zaplatit!!!Nevím opravdu jak se bránit těmhle špinavým praktikám!!!Poradí mi někdo, jak na ně,aby se začali chovat aspoň trochu slušně!Za názory a odpovědi děkuji.Jaroslav

Komentáře jsou uzavřeny.


Aktuální články

Reklama