O2, Telefónica, Telefónica O2; Telecom, ČTc, korektnost ČTc/O2, podvody operátorů O2, fakturace neobjednaných služeb ČTc/O2 a jejich reklamace, obrana klientů O2, výpověď pevné linky - rady/návod a formulář výpovědi pevné linky O2 ke stažení, InternetExpres, ...

Změna webu o2

23. února 2008 v 2:11 | ivzez |  tELECOM
Tento článek jsem začala psát už 24. ledna 2008 - hned po změnách webu o2, jež přinesly pár zlepšení, ale také "zmizení" či přesuny některých dokumentů a odkazů. Chvíli mi trvalo stránky důkladněji projít, takže článek dokončuji až dnes. Hned v lednu jsem v článku o Výpovědi pevné linky upravila všechny odkazy, takže jsou funkční i po změnách.
Každý ze zákazníků Telecomu/Telefónicy O2 se pravděpodobně setkal se Zákaznickou linkou. Ještě si vzpomínám, jak nesnadné bylo se "proklikat" nabídkou až k požadované službě nebo přímo k operátorovi. Myslím si, že by se Vám proto mohla hodit schemata zákaznické linky (všechny odkazy vedou na stránky o2).
  1. pevná linka
  2. mobil (paušály)
  3. mobil (předplacená karta)
  4. technická podpora
Máte-li několik dotazů k více službám nebo Vám jde o přímé spojení s operátorem z jiných důvodů, je dobré se schematem neřídit a nemačkat žádnou z nabízených voleb. Systém Vás bude upozorňovat, že nemáte zapojenu tónovou volbu a bude Vám radit, jak ji máte zapojit. Na to nereagujte a jenom vyčkávejte. Systém Vás po nějaké době přepojí na některého operátora.
Stačí-li Vám nabízené schéma, doporučuji (stejně jako O2) věnovat pozornost výběru podle druhu služby, abyste se snáze dostali k požadovanému.
 

Komentáře jsou uzavřeny.


Aktuální články

Reklama