O2, Telefónica, Telefónica O2; Telecom, ČTc, korektnost ČTc/O2, podvody operátorů O2, fakturace neobjednaných služeb ČTc/O2 a jejich reklamace, obrana klientů O2, výpověď pevné linky - rady/návod a formulář výpovědi pevné linky O2 ke stažení, InternetExpres, ...

aktz a REkLAMACE u o2

25. února 2008 v 3:32 | ivzez |  tELECOM

NEŘÍKEJ HOP, DOKUD NEPŘESKOČÍŠ ... aneb
KDYŽ LEVÁ RUKA NEVÍ, CO DĚLÁ PRAVÁ


V listopadu jsem závěru článku o Výpovědi pevné linky uvedla, že jsem nakonec se všemi reklamacemi uspěla. To bylo poněkud předčasné.
V půlce února jsem obdržela dopis od advokátní kanceláře TŘÍSKA & ŽÁK, která "převzala zastoupení obchodní společnosti Optimakonzult, a. s. ve věci vymáhání úhrady za poskytnuté telekomunikační služby". Vedle "dlužné" částky požaduje též úroky z prodlení. Neuhradím-li "dlužnou" částku s příslušenstvím do 29. února 2008, přistoupí advokátní kancelář k vymáhání uvedené pohledávky u Telekomunikačního úřadu. V příloze byla "kopie dopisu z 29. října 2007", adresovaného mně. Tento "dopis" bez podpisu a razítka ("Ředitelka pro správu pohledávek" by si zřejmě měla zopakovat ZŠ, aby se naučila podepisovat) jsem neobdržela. Byla bych reagovala ihned! Pochopitelně chybí jakýkoliv doklad o tom, že bych o2 něco dlužila.
Zavolala jsem do advokátní kanceláře a oznámila, že o2 nic nedlužím. Kancelář mi odpověděla, že mohu-li doložit, že jsem částku již zaplatila, bude všechno v pořádku. Odvětila jsem, že jsem částku neuhradila a hradit nebudu, protože mi o2 neoprávněně účtovala jinou službu, než jsem objednala. Účtovanou službu jsem neobjednala ani nečerpala. Má-li společnost o2 jiný názor, měla by jej podložit a doložit. Dozvěděla jsem se, že si na o2 stěžuje více klientů, a že advokátní kancelář hodlá věc s o2 řešit začátkem března 2008.
Dále jsem telefonicky kontaktovala paní z reklamací o2 v Pardubicích, s níž jsme reklamace v prosinci 2006 uzavřely. Naštěstí všechno schovávám, takže jsem jí mohla zaslat původní korespondenci i přehled objednaných a čerpaných služeb spolu s přehledem neoprávněně fakturovaných částek a samozřejmě i kopii původní webové stránky, jíž Telecom paušál na Dial-Up nabízel. Paní mi slíbila, že zavolá na pohledávky do Prahy a sdělí mi výsledek. Druhý den po tomto telefonátu mne kontaktovalo oddělení pohledávek s tím, že je vše v pořádku, a že s advokátní kanceláří vše sami vyřídí.Mohla bych si spokojeně zamnout ruce a být ráda, že vše dobře dopadlo. Mně to ale nestačí.
Oddělení pohledávek o2 by podle mého názoru mělo reklamacím věnovat více pozornosti. U probíhajících reklamací se poměrně často stává, že zákazník spornou částku neuhradí, protože by se s ní už nemusel setkat. Před předáním "pohledávky" vymahačské firmě by bylo vhodné stav reklamace zkontrolovat. Byla-li totiž reklamace uznána, nemá již zákazník povinnost spornou částku zaplatit. Opatření, jež stanoví, že zákazník musí zaplatit a pak teprve může reklamovat, považuji nejen já za silně nemorální.
Já jsem Telecomu přeplatila Kč 1.245,65. Telefónica mi po částečním uznání reklamací chtěla poslat příkaz k úhradě na zbylou (mimochodem pořád v probíhající neuzavřené reklamaci) částku Kč 1.167,50. Omylem mi ale tuto částku v říjnu 2006 převedla na účet, takže můj přeplatek dnes činí již jen Kč 78,15. Všechny reklamace nakonec byly uznány a uzavřeny s tím, že na vrácení přeplatku netrvám. Kdyby ale nedošlo k tomu omylu, ...
I v Telefónice se můžete setkat se slušnými a rozumnými lidmi. Za problémy nás klientů jsou podle mého názoru zodpovědni nikoliv řadoví zaměstnanci, ale management o2, který stanovuje ta nesmyslná pravidla a postupy, při nichž levá ruka (Oddělení pohledávek) neví, co dělá ruka pravá (Oddělení reklamací).
Kdyby Telefónice O2 šlo o poskytování kvalitních služeb, vyházela by 3/4 až 4/5 pražského managementu a zaměstnala více techniků a lidí v odděleních pro styk se zákazníky, reklamací, technické podpory, zákaznické linky, ... a, v neposlední řadě, "nespokojených" techniků a operátorů, kteří o svě práci přemýšlejí, a jejichž práce má díky tomu odpovídající výsledky.
MALÉ ODBOČENÍ: Telefónica dohledala "technika" i "operátora", kteří se na podzim 2006 odvážili vyjádřit svůj názor na práci u společnosti o2 v internetu, a dala jim výpověď. Píše o tom v časopisu, vydávaném pro zaměstnance firmy, kde svůj postup zdůvodňuje tím, že "to, co je důvěrné, musí důvěrné zůstat". V červnu 2007 jsem nastoupila na chvilku do o2 (odešla jsem ve zkušební lhůtě). Jedním z bodů pracovní smlouvy je zákaz jakéhokoliv publikování skutečností, s nimiž se pracovník během své práce setká. (Pro o2: Se smlouvou jsem se setkala před začátkem práce!) Co soudíte o firmě, která si zjevně loyalitu svých zaměstnanců nezaslouží, a vynucuje si ji pod pohrůžkou ztráty zaměstnání?
Pak by ubylo nespokojených zákazníků a tento blog by ztratil svůj účel. (Věřte mi, že bych z toho měla radost.) Telefónice by se to v brzké době vrátilo v podobě vyššího zájmu o pevnou linku a ve snížení odlivu majitelů pevných linek. Zákazníci od O2 přestanou odcházet pouze v případě, že Telefónica začne kvalitně poskytovat služby, o něž lidi mají zájem, a přestane je podmiňovat zřizováním služeb, o něž zájem nemají. Klasickým všeobecně kritizovaným příkladem je nemožnost zavedení internetu bez povinnosti platit paušál za hlasové služby. To, že lidé o hlasové služby zájem nemají, je výsledkem dlouhodobého přístupu Telecomu (potažmo i ČTÚ) ke kvalitě služeb i k zákazníkům, což Telefónica bohužel víc než ochotně převzala.
DRUHÉ ODBOČENÍ
Advokátní kancelář TŘÍSKA & ŽÁK, obch. společnost Optimakonzult, a. s.:

Poněkud mne zaráží skutečnost, že někdo, zejména ale člověk, vzdělaný v oblasti práva, převezme "pohledávky" o2, aniž by si k vymáhání "dluhů" vyžádal/i dostatečné podklady. Pohrůžka "vymáháním pohledávky u Telekomunikačního úřadu" je trošku úsměvná. Jsem zvědava, čeho by se od ČTÚ domohli. Možná kdyby pan Mgr. Ing. místo předložky "u" použil jinou předložku ... (použitou formulaci si lze vysvětlit více způsoby).
aktz na svých webových stránkách nabízí mj. vymáhání a správu pohledávek. Argumentuje: "Již samotná skutečnost, že se v procesu vymáhání pohledávky objeví advokátní kancelář, přiměje mnoho dlužníků uhradit dlužnou částku a není nutno přistupovat k samotnému soudnímu řízení". Myslím, že tato formulace mnohé vysvětluje.
Zdá se mi, že se advokátní kancelář TŘÍSKA & ŽÁK (Praha 1, Národní 28) uchýlila k jednání, jež používají různé "vymahačské" firmy: "Pohrozíme a lidé zaplatí". Na některé lidi takto formulovaný dopis zapůsobí očekávaným způsobem, takže radši zaplatí, aby měli klid. Neměli by si ale být právě právníci vědomi toho, že když někoho zastupují a jeho jménem něco požadují, měli by si k pohledávkám od "věřitelů" vyžádat veškerou dokumentaci, jež potvrzuje jejich oprávněnost? Neměli by v prvním kontaktu s domnělým dlužníkem doložit oprávněnost požadavku a místo použití pohrůžek spíše navrhnout možná řešení?
Nechci nikterak snižovat právní kvality advokátní kanceláře TŘÍSKA & ŽÁK. Zřejmě doposud zastupovala pouze slušné klienty, takže ji nenapadlo očekávat nějaké nesrovnalosti. V případě převzetí "pohledávek" O2 je ale na místě značná opatrnost. Vzhledem k solidnosti a korektnosti O2 je dost pravděpodobné, že část "pohledávek" nebude oprávněných, protože Telefónica sahá k vymáhání již v době, kdy ještě nebyly uzavřeny reklamace. Nejde jen o mou osobní zkušenost a o zkušenosti mých čtenářů, na toto téma existují (nejen) v internetu desítky (možná i stovky) článků a stížností. Pojmem "neoprávněné pohledávky" nemíním pouze faktury za neposkytnuté (neobjednané) služby, ale i sporné částky v probíhajících, dosud neuzavřených reklamačních řízeních. Domnívám se totiž, že by Telefónica O2 měla napřed uzavřít reklamační řízení a teprve potom vymáhat skutečné pohledávky (dluhy).
ZÁVĚREM:
Je škoda, že se ochraně zákazníka v tomto případě nevěnuje také Český telekomunikační úřad. ČTÚ je snad jediná organizace, která by mohla jednání o2 nějak ovlivnit. Tento článek by měl poradit s dalším postupem lidem, od nichž společnost Telefónica O2 neoprávněně vymáhá zaplacení neobjednaných služeb. Rozhodně nezamýšlí radit nebo pomáhat "notorickým" neplatičům.
 


Komentáře

1 Vladimír Mikuša Vladimír Mikuša | E-mail | Web | 11. března 2008 v 1:19

Dobrý večer zoufalý kliente T O2,

chcete-li se pobavit, jak jsou v boji s bývalým ČT, dnes takřka všemocnou (alespoň si to oni myslí) T O2 i jiní "zoufalí klienti", klikněte na můj blog a přečtěte si článeček (poměrně dlouhý) o mém boji s T O2. Je k tomu i spousta dokumentů (vše v PDF formátech, uložených na mém serveru), takže se možná i poučíte.

Ve středu 12.03. jdu na další jednání k Obvodnímu soudu pro Prahu 10, kam na mne T O2 podala žalobu, protože ČTÚ kupodivu uznal mou reklamaci. S tím se samozřejmě všemocná T O2 nemohla smířit. Jenomže u mne hoši narazili, protože já jim nedarují nic. A jestliže mne ten soudce odsoudí, odvolám se k vyšší instanci a jsem ochoten to hnát až třeba do Strassbourgu, ale těm parchantům již někdo musí natrhnout žaket.

Hezké dny přeje Vladimír

2 Yokotashi Yokotashi | 17. března 2008 v 9:58

Na oskary (po 3 letech - taky vnucena neobjednana sluzba) pomohla tektika: "dejte mi nadrizeneho". Sef sefa sefa sefa byl pry v zahranici, takze jsem jednal s Sefem sefa sefa a po letmem seznameni se situaci jsem se ho informoval, ze pokud k exekuci dojde, tak jim to samozrejme zaplatim, nicmene by si meli vybrat, zda chteji zpusob sveho jednani se zakazniky zverejnit v televizi, nebo jestli by byl lepsi billboard. Pak jsem informoval, ze na internetu to bude urcite a ze jiz tri roky odrazuji vsechny sve zname od jakehokoliv kontaktu s jejich firmou - staci prevypravet historii.

Rekl mi, at mi to sepisu a poslu, poslal jsem v obalce s dodejkou (na dodejku nezapominat ! - nejlepsi vyraz neduvery k adresatovi) a najednou to slo ...

3 ivzez ivzez | E-mail | Web | 18. března 2008 v 19:19

Děkuji za komentáře.

Ad [2]:

On to čas od času zkouší asi každý operátor a očas i některý jiný dodavatel. Telefónica o2 ale má takových "přehmatů" zdaleka nejvíc. Stačí se poohlédnout po internetu.

4 Hana Hana | E-mail | 28. dubna 2008 v 16:11

Vyhlašuji marný boj se společností O2.Chtěla jsem si stěžovat,protože jsem si zřídila inkaso, ale společnost mi tvrdošíjně posílá příkaz k úhradě.Zavolám,jsem spojena s nějakým operátorem,pochopitelně,že s nějakým jiným.Slíbí nápravu,ale další měsíc se to opakuje.Ječlikož mám banku opravdu daleko,obtěžuje mě to.Oddělení stížností prý nefunguje,vedoucího ,ani ředilele společnost prý nemá ,nebo je asi hodně utajený.Není to trocho podezřelé,mně tedy ano.Jak je možné,že do společnosti telefonní není možno se vůbec dovolat.Když se mi to povede,mluvím zase s někým jiným,kdo mi poradit neumí.Jak to,že má společnost tolik nekvalitních zaměstnanců a nikoho kompetentního se nedovoláte.Oni vás totiž s vedoucím pracovníkem spojit nesmí.MÁTE VŮBEC ŘEDITELE A PROČ JE V ILEGALITĚ!!!!!! Jsem zvědavá,jestli mi někdo konečně odpoví.

5 ivzez ivzez | E-mail | Web | 19. května 2008 v 18:34

Ad [4]

Dobrý den, Hano,

předpokládám sice, že jde ve Vašem komentáři o otázku řečnickou, ale pro jistotu:

Blog zoufalého klienta telecomu líčí zkušenosti zoufalého klienta někdejšího Telecomu s Internetem Expres od Telecomu/Telefónicy o2, s reklamacemi, výpovědí, či zrušením pevné linky a dalšími problémy, jež s kvalitou služeb nechvalně známé organizace souvisí. Nepatří tedy Telefónice o2 a nepatřil ani Telecomu.

Chcete-li na svou otázku odpověď, budete se muset obrátit jinam.

6 ivzez ivzez | E-mail | Web | 19. května 2008 v 18:46

Ad [4]:

Odkaz na formulář pro podání stížnosti na webu Telefónicy o2:

https://portal.cz.o2.com/webO2/appmanager/o2/home?_nfpb=true&_windowLabel=T600132701195071908608&_pageLabel=writetousPage&wsrp-urlType=blockingAction&wsrp-secureURL=true&wsrp-url=&wsrp-requiresRewrite=&wsrp-navigationalState=&wsrp-interactionState=_action%3D%2Fcom%2Fo2%2Fcz%2Fw2us%2Fportlets%2FcreateRequest%2Fbegin&wsrp-mode=&wsrp-windowState=&id=93

Poštovní adresa reklamačního oddělení:

Telefónica O2, a.s.

Reklamace a stížnosti

Masarykovo nám. 2655

530 02 PARDUBICE

7 Jaroslav Jaroslav | E-mail | 18. listopadu 2008 v 16:03

Vážena společnosti o2 je hruza co se děje ve vaší společnosti mám již rok závadu kterou jste nedokázali odstranit dne 13.11.08 jsem požadoval nový aparát ktery je porouchaný a nefunkční a do dnes ho nemám nemúžu kvalitně využívat vaše služby a že nerozumějí sve prace vaši zaměstnanci a odbejvaj zákazníky to už vím dlouhonejvětší muj šok bylž od 10.11.08 je nefunkční je muj aparát a 13.11.08 vaš zaměstnanec byl u nas ohledně reklamace a předstíral že stoho aparátu volá sobě na mobil co vi nato není to vše už postaveno na hlavu odhlásil jsem doplnkové programi a oni stále fungují co vi na to studenka jaroslav drozdov 16

8 milan balha milan balha | E-mail | 5. ledna 2009 v 22:30

čtu čtu a čtu..... myslim že nehůř jsem dapadl ja. objednal jsem si u telefoniky o2 trio adsl. inet+ pevna+ digitalni tv. mam dvě male holky, a věčně jsem mimo republiku. chtěl jsem prostě trochu ulehčit život me manželce. navrhla mi adsl od o2 a vše telefonicky zjistila co se tohoto zařizení (hrůza) tyče...... ale BOHUŽEL VAŽENÍ..... jsem rozhočen, podveden, a trofam si řict že okraden!!!! služba objednana dne 9.10 telefonicky(doufam, že to maji zaznamenane, je to můj jediny důkaz) samozdřejmě mimo me paní te věřim, protože je spolehliva ve všech směrech. ale k věci. nabidka zněla po telefonu ano, mlada pani  mame akci vaše trio, bude prvni 3 měsice učtovano za 690 kč z dph...... dalši půlrok 830 kč z dph..... a až po roce budete platit plnou častku. neber to. ale bohužel. prvni faktura 1300,, druha to same..... platime plnou časku od začatku. neplatime ani 690 ani 830 ale 1320 měsičně. pišu sem protože, mi v o2 nikdo nedokaže pomoct poradit a hlavně jsem pro ně lhař..... ono mi totiž bylo 5 řečeno, že o2 takovou službu nikdy nenabizelo. nevim zda mně pochopite,,, psal jsem bezhlavě, ale jsem na dně, hlavně kvůli manželce.... je hrozně spořiva, a tohle jsem ji donutil zařidit ja, i přez to, že mně prosila abych to nedělal.

9 Antonín Antonín | E-mail | 19. ledna 2009 v 9:19

Můj boj s  O2

V listopadu tohoto roku jsem si v akci objednal balíček Internet

8 Mb za 500 Kč. Při objednávce mi  operátorka sdělila že provedla ověření dostupnosti a internet v této rychlosti lze na mém telefonním čísle provozovat. Po spuštění internetu se ukázalo že nelze. Postupně ve spolupráci s techniky - ty musím jen chválit,byli velice solidní - byla postupně rychlost snížena na 1,2 Mb. Víc linka neumožňuje. Reklamoval jsem službu, dostal jsem k nám i dalšího technika který to uznal.

Požadoval jsem snížení měsíčního úpaušálu. Pak mi řekli že došlo k malé chybě . operátor při objednávce kontroluje dostupnost podle adresy ... podle mě jen lžou lidem a nekontrolují nic. No nic. Pak 30. 12. mi přišla faktura na 6500 !!! Kč.

A tak jsem je tam už dost vyřval - napočítali mi všechno - zřízení pevné linky, internetu, volání---prostě síla- vyreklamoval jsem dobropis ale ten stejně nesedí o 23 korun. reklamuji znova - nedám jim nic.

Mezitím se vyřešila reklamace na rychlost internetu - neposkytnou mi nižší paušál. Jedine co mi nabídli je službu zrušit. Na to už nemám nervy...

10 ivzez ivzez | E-mail | Web | 21. ledna 2009 v 0:18

Ad [9] a [10]:

Dobrý večer, pane Antoníne a pane Milane,

píši Vám společně, protože oba případy mají jedno společné, a sice nedodržení slibu ze strany Telefónicy O2.

Oba Vás chápu, rozumím i tomu, že máte dosavadních jednání s Telefónicou O2 "plné zuby". Opakované reklamace a následné stížnosti u ČTÚ jsou jednou z možností, jak se dobrat nápravy.

Další (a řekla bych efektivnější) možnost je přeskočit Zákaznickou linku a obrátit se písemně (s podrobným popisem situace) přímo na oddělení reklamací v Pardubicích:

Telefónica O2 Czech Republic, a.s.

Reklamace a stížnosti

Masarykovo nám. 2655

530 02 Pardubice.

Rozhodně bych situaci "nenechala usnout",a opakovaně bych reklamovala. Nepožadovala bych snížení paušálu, ale slevu z ceny služby v příslušné výši.

Antoníne,  u Vás by mělo jít o slevu cca 7/8 z ceny služby, a to zpětně. Telefónica O2 totiž žádnou z prodávaných rychlostí negarantuje. V názvech tarifů používá vždy maximální možnou rychlost, ale bez jakékoliv garance (bohužel s požehnáním ČTÚ). Snížíte-li tedy paušál, půjde opět o negarantovanou rychlost. Proto se mi zdá rozumnější ponechat v platnosti stávající smlouvu a požadovat slevu.

Milane, u Vás vidím 2 možnosti:

1) opakované reklamace a žádosti o dobropisy - je to "běh na dlouhou trať", ale nakonec se nějakých výsledků doberete (i když asi ne úplně podle Vašich představ)

2) odstoupení od smlouvy z důvodu jejího opakovaného porušování poskytovatelem - v takovém případě nemá poskytovatel nárok na žádnou smluvní pokutu, protože tím, kdo porušil smlouvu, byl on, nikoliv Vy.

11 Antonín Antonín | E-mail | 27. ledna 2009 v 18:10

Děkuji za zajímavou radu .- rozhodně nenechávám nic usnout. Dnes mi přišla další faktura na 900 Kč - tak ji znova reklamuji .

Telefonica mi vytrvale účtuje  něco docela jiného ..

Už mám docela pěknou složku. Rozhodně tu žádost o slevu ze služby hned posílám.

12 Hana Hana | 18. června 2009 v 13:26

Dobrý den,

já jsem se s kamarádkou dostala asi úplně do odlišného problému než mnohda z Vás, ale i tak Vás požádám o názor.

Koncem dubna jsme 2 dealerům podepsaly smlouvu na paušál za mylných informací. Jakože, je to zdarma, tuto smlouvu podepisujeme jen, aby zaměstnavatel věděl komu sim karty dali apod. Nejsme blbé studovaly jsme obor, který nás s několika věcmi seznámil. Už jen například to, že dealeři nesmí udělat špatné jméno firmě, se kterou mají zprostředkovatelskou smlouvu apod. Vím, že tyto věci se nemají podepisovat takhle, ale věřte tomu tyto informace nám byly velmi vlezle a přesvědčivě podány. Nedej tomu, že jsme ještě mluvily s operátorkou a ta sama nám měla nabídku ještě zopakovat, ale neudělala to.

Za devět dní nám došla faktura na úhradu a volaly jsme operátorovi co to má znamenat. Samozřejmě neřekl nic jiného, že jsme to podepsaly a tečka. Říkaly jsme ok, ale že to chceme zrušit a jak by se to dalo udělat. On, že nám pošle deaktivační kód a přesněj to půjde.Tři týdny nic a samozřejmě nás chlapec zapomněl informovat o tom, že v té době jsme mohly ještě odstoupit od smlouvy. To jsme se dozvěděly na pobočce zároveň stím, že ten operátor nám to nezrušil, ale pouze převedl do jiného programu.

Opět se mu volalo stím, že to chceme zrušit. Tento týden nám došla další faktura, že máme uhradit další částku za účtovací období. A to ještě čekáme na odměrný odpočet či co za zrušení.

Podotýkám, že ty karty jsou zabalené přesně tak jak jsme je dostaly a ani jedna z nás to neaktivovala jak nám ti šašci řekli.

Samozřejmě O2 svádí vinu na dealery, kteří nejsou jejími zaměstnanci apod. A domluva snimi? Vždyť několikrát jsme jim říkali, že to chceme zrušit a dnes jsme se opět dozvěděli, že to není zrušené. Takže nám bude nejspíš chodit faktura na další úhrady za blbost někoho jiného a to, že ty karty ani nejsou rozbalené.

13 Jorix Jorix | 14. července 2009 v 17:09

Mám taky zkušenost s reklamací u O2, v mém případě se akorát nejednalo o zrušení pevné linky, ale internetu CDMA. Odeslala jsem loni (v lednu 2008) výpověď, doporučeně bez doručenky (chyba!!!:-), a pracovníci O2 tvrdili, že jim nic nepřišlo a účtovali mi paušál navíc. A jelikož mít nebo nemít 1200,- Kč je docela rozdíl, sepsala jsem následující elaborát (který zároveň celou situaci popisuje):

Věc: Žádost o okamžité ukončení poskytování služeb a storno poslední faktury

Dne 15.1. jsem zasílala doporučeně společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a.s.  na adresu Za Brumlovkou 266/2, Praha 4 výpověď své smlouvy (telefonní čísla XXX XXX XXX a YYY YYY YYY - jednalo se o tarif O2 Individual a službu Internet Expres Kombi). Protože mi přes měsíc nepřišlo vyrozumění, zda byla výpověď přijata, dotázala jsem se telefonicky na situaci. Bylo mi řečeno, že výpověď zřejmě nebyla doručena, protože v zákaznickém systému není vedena.

Podala jsem tedy reklamaci na poště, odkud mi přišlo vyrozumění, že výpověď byla doručena v pořádku a převzala ji dne 17.1. paní XY. Ta ji (dle informací z dalšího telefonátu) předala odpovědnému oddělení a bylo mi přislíbeno (26. února), že celá věc se řeší a že budu informována o výsledku.

Bohužel až do dnešního dne záležitost mojí výpovědi nikam nepostoupila a výpověď se pravděpodobně ztratila. Na základě telefonátu ze dne 19.3. s paní/slečnou AB tedy zasílám novou výpověď s původním datem, kopii podacího lístku z pošty a kopii oznámení o výsledku reklamačního řízení a žádám o okamžité ukončení poskytování služeb vázaných na výše uvedená telefonní čísla.

Zároveň žádám o stornování poslední faktury - vzhledem k tomu, že v celé záležitosti nedošlo k  pochybení z mé strany, ale ze strany společnosti Telefónica O2, a poskytování služeb mělo být ukončeno již 29.2., od 1.3. odmítám paušál hradit. Dle všeobecných obchodních podmínek bych měla zaplatit pouze za období od 1.2. do 29.2. (výpovědní lhůta), přičemž období do 19.2. již bylo uhrazeno v minulé faktuře vystavené 20.2.

V Plzni dne 19.3.2008
Jméno, adresa, podpis

14 ivzez ivzez | Web | 19. července 2009 v 1:54

Ad [13]: - Jorix:

Dobrý večer,

kdyby se Vaše záležitost dále protahovala, můžete se zkusit obrátit na odd. reklamací v Pardubicích (adresa v komentáři 10). Dobré pořízení!

15 ivzez ivzez | E-mail | Web | 22. července 2009 v 19:29

Ad [12]:

Dobrý den, Hano,

uzavírám komentáře u tohoto článku, takže by si Váš komentář i mou odpověď přečetlo pravděpodobně méně lidí.

Váš komentář jsem zkopírovala k následujícímu článku, kde najdete i odpověď.

Komentáře jsou uzavřeny.


Aktuální články

Reklama