O2, Telefónica, Telefónica O2; Telecom, ČTc, korektnost ČTc/O2, podvody operátorů O2, fakturace neobjednaných služeb ČTc/O2 a jejich reklamace, obrana klientů O2, výpověď pevné linky - rady/návod a formulář výpovědi pevné linky O2 ke stažení, InternetExpres, ...

O "kOREkTNOSTi" ČTc (O2)

29. listopadu 2006 v 4:03 | ivzez |  MEZihRY
PRVNÍ VÝROČÍ
V druhé polovině listopadu 2005 jsem na bezplatné lince Českého Telecomu objednala INTERNET EXPRES IMPULS. 30. listopadu 2005 jsem obdržela samoinstalační balíček. 8. prosince jsem podala první reklamaci a 16. prosince 2005 vznikl BLOG ZOUFALÉHO kLiENTA tELECOMU, protože už tehdy bylo zřejmé, že se jednání s Telecomem povlečou.
Reklamace jsem podávala opakovaně, ale protože ČTc problém nijak neřešil, vypověděla jsem 30. ledna 2006 písemně INTERNET EXPRES se zdůvodněním a vysvětlením. ČTc mi naúčtoval jednorázový poplatek za nedodržení závazku (o závazku mne neinformoval ani písemně, ani pracovníci bezplatné linky!), který mi ale později uznal jako dílčí reklamaci. Protože jsem internet potřebovala, objednala jsem na přelomu února a března 2006 paušál INTERNET BASiC (připojení Dial-Up). Od té doby nebylo ani jedno vyúčtování v pořádku. Opakovaně jsem podávala reklamace, ale dosud nejsou všechny vyřešeny. Vyřešeny (SNAD) jsou reklamace týkající se INTERNETu EXPRES, nejsou uzavřeny reklamace ohledně chybného účtování INTERNETu 2000 BASiC, INTERNETu BASiC VOLNO a INTERNETu 2002.
STRUČNÉ SHRNUTÍ: Telecom (O2) mi fakturuje
místo OBJEDNANÝCH služeb Kč 2.839,85
NEOBJEDNANÉ služby ve výši Kč 8.792,68.
ROZDÍL v neprospěch klienta: Kč 5.952,83 !!
MiMOCHODEM: Dial-Up iNTERNET BASiC za měsíční paušál 224,91 Kč včetně DPH (bez DPH 189,- Kč) nabízí Telefónica O2 stále! (Snížil se jen počet hodin pro přístup k internetu v rámci paušálu v pracovních dnech: dříve 16:00 až 08:00, nyní 18:00 až 06:00). Opravdu nechápu, proč mi Telefónica fakturuje něco jiného, než jsem objednala a opakovaně reklamovala a reklamuji!
Výše uvedené částky se vztahují k období od 17. února do 16. června 2006. Kromě částek za internet v nich je zahrnut paušál za HTS a malé částky za hovory. Těm posledním nerozumím vůbec, protože jsem volala přes TELE2 RELAX. Částky jsou tak malé, že je sice nehodlám reklamovat, přesto bych ráda věděla, jak je to možné. Na můj dotaz O2 neodpověděla.
Ke zrušení INTERNETu EXPRES mne vedla nemožnost odesílat elektronickou poštu a nemožnost ukládání do internetu. Problém se vyřešil, až když jsem odpojila ADSL, a zapojila klasický modem. Kdo si ale může dovolit platit INTERNET EXPRES + Dial-Up? Stejně tak mne ke zrušení pevné linky nevedla její "nepotřebnost" nýbrž NEKOREKTNÍ JEDNÁNÍ Českého Telecomu. Problémy s ADSL a "vysokorychlostním" INTERNETem EXPRES jsem se snažila řešit přechodem z ADSL na INTERNET BASiC (paušál za dial-up: pracovní dny od 16:00 do 08:00 + soboty, neděle a svátky).
Vypovědět smlouvu s Českým Telecomem mne přiměly teprve problémy s účtováním a přístup ČTc:
  1. záměna INTERNETU BASiC za INTERNET BASiC VOLNO (pracovní dny od 18:00 do 06:00) +
  2. NEKOREKTNÍ ÚČTOVÁNÍ dob strávených v internetu od 16:00 do 18:00 a od 06:00 do 08:00 jako INTERNET 2002) ale hlavně
  3. přístup ČTc, který se tvářil, že o paušálu, který jsem si objednala na základě nabídky v internetu, nikdy neslyšel
Abych byla upřímná, dnešní mezihra by měla mít spíše podtitul "o naivitě a trpělivosti zoufalého klienta Telecomu".

PÁR UŽITEČNÝCH ODKAZŮ ZE STRÁNEK o2:

  1. NAPIŠTE NÁM
  2. REKLAMACE datových a hlasových služeb
  3. STÍŽNOSTI: Formulář pro podání stížnosti
  4. PÉČE A PODPORA: Dokumenty ke stažení
  5. ORIENTACE: Mapa stránek O2
Doufám, že tyto odkazy potřebovat nebudete (pokud ano, ať Vám pomohou). Přeji všem, kdo mají s ČTc (O2) problémy, pevné nervy, dostatek trpělivosti (tu budete potřebovat) a držím Vám palce.
 


Komentáře

1 Noe Noe | 18. ledna 2007 v 20:48

Take jsem uvazoval o sluzbe O2 Internet BASIC, nejak se mi to ale nezdalo, protoze jsem o tom nikde neslysel a v pochybnosti mne utvrdil i tento blog (diky za nej).

Ve skutecnosti to je tak, ze cena takoveho pripojeni(nevim jak to maji pojmenovane) stoji 400,- bez DPH!!! Sluzba Internet BASIC tedy znamena pouze GARANCI pripojeni mimo spicku.

Cituji: "Pro vás jako uzivatele to znamená, ze v případě tzv. přeplnění sítě uzivateli bezplatných připojení máte v nasí inteligentní síti vzdy přednost."

Tzn. normalne se plati delka pripojeni podle tarifu pevne linky, nejedna se tedy o pausal !!!

Podle me ma O2 tu stranku mazane udelanou, aby se na to nekdo nachytal...

2 AZet AZet | Web | 4. února 2007 v 1:40

http://az.bloguje.cz/478121-ten-telecom-me-snad-bude-pronasledovat-porad.php

3 ivzez ivzez | E-mail | Web | 18. května 2007 v 9:24

Noe, už nějakou dobu se chystám zareagovat na Váš komentář článkem, ale zatím mi nevychází čas pro přípravu podkladů.

Alespoň stručně pro Vaši informaci: O2 Internet Basic znamená připojení mimo špičku v rámci tarifu (tzn., že za připojení žádné další poplatky neplatíte!) + jeho garanci. Jenom je potřeba si dobře ohlídat, kdy se můžete připojit "zdarma".

V době Telecomu byly informace na internetových stránkách, ale pracovníci infolinky o nich "nevěděli". Pokud byste uvažoval o zřízení, doporučila bych návštěvu Telepointu a uzavření písemné smlouvy, pak byste měl pro případ reklamace v ruce písemnou smlouvu.

4 ivzez ivzez | E-mail | Web | 10. listopadu 2007 v 17:04

UPŘESNĚNÍ (10. XI. 2007): O2 Internet Basic už jsem na stránkách O2 nenašla, takže nyní platí již jen nabídka Internet Basic Volno, což je nabídka neomezeného vytářeného připojení MIMO ŠPIČKU (od 18:00 do 06:00; so + ne + svátky od 00:00 do 24:00) za Kč 474,81 včetné DPH.

5 ivzez ivzez | E-mail | Web | 10. listopadu 2007 v 17:06

Tuto nabídku najdete na stránce: "http://www.cz.o2.com/fixed/cz/domacnosti/internet/pripojeni_k_internetu/vytacene_pripojeni/balicky_pro_vytaceny_internet.html"

Komentáře jsou uzavřeny.


Aktuální články

Reklama