PRVNÍ VÝROČÍ
V druhé polovině listopadu 2005 jsem na bezplatné lince Českého Telecomu objednala INTERNET EXPRES IMPULS. 30. listopadu 2005 jsem obdržela samoinstalační balíček. 8. prosince jsem podala první reklamaci a 16. prosince 2005 vznikl BLOG ZOUFALÉHO kLiENTA tELECOMU, protože už tehdy bylo zřejmé, že se jednání s Telecomem povlečou.
V druhé polovině listopadu 2005 jsem na bezplatné lince Českého Telecomu objednala INTERNET EXPRES IMPULS. 30. listopadu 2005 jsem obdržela samoinstalační balíček. 8. prosince jsem podala první reklamaci a 16. prosince 2005 vznikl BLOG ZOUFALÉHO kLiENTA tELECOMU, protože už tehdy bylo zřejmé, že se jednání s Telecomem povlečou.
Reklamace jsem podávala opakovaně, ale protože ČTc problém nijak neřešil, vypověděla jsem 30. ledna 2006 písemně INTERNET EXPRES se zdůvodněním a vysvětlením. ČTc mi naúčtoval jednorázový poplatek za nedodržení závazku (o závazku mne neinformoval ani písemně, ani pracovníci bezplatné linky!), který mi ale později uznal jako dílčí reklamaci. Protože jsem internet potřebovala, objednala jsem na přelomu února a března 2006 paušál INTERNET BASiC (připojení Dial-Up). Od té doby nebylo ani jedno vyúčtování v pořádku. Opakovaně jsem podávala reklamace, ale dosud nejsou všechny vyřešeny. Vyřešeny (SNAD) jsou reklamace týkající se INTERNETu EXPRES, nejsou uzavřeny reklamace ohledně chybného účtování INTERNETu 2000 BASiC, INTERNETu BASiC VOLNO a INTERNETu 2002.
STRUČNÉ SHRNUTÍ: Telecom (O2) mi fakturuje
místo OBJEDNANÝCH služeb Kč 2.839,85
NEOBJEDNANÉ služby ve výši Kč 8.792,68.
ROZDÍL v neprospěch klienta: Kč 5.952,83 !!
místo OBJEDNANÝCH služeb Kč 2.839,85
NEOBJEDNANÉ služby ve výši Kč 8.792,68.
ROZDÍL v neprospěch klienta: Kč 5.952,83 !!
MiMOCHODEM: Dial-Up iNTERNET BASiC za měsíční paušál 224,91 Kč včetně DPH (bez DPH 189,- Kč) nabízí Telefónica O2 stále! (Snížil se jen počet hodin pro přístup k internetu v rámci paušálu v pracovních dnech: dříve 16:00 až 08:00, nyní 18:00 až 06:00). Opravdu nechápu, proč mi Telefónica fakturuje něco jiného, než jsem objednala a opakovaně reklamovala a reklamuji!
Výše uvedené částky se vztahují k období od 17. února do 16. června 2006. Kromě částek za internet v nich je zahrnut paušál za HTS a malé částky za hovory. Těm posledním nerozumím vůbec, protože jsem volala přes TELE2 RELAX. Částky jsou tak malé, že je sice nehodlám reklamovat, přesto bych ráda věděla, jak je to možné. Na můj dotaz O2 neodpověděla.
Ke zrušení INTERNETu EXPRES mne vedla nemožnost odesílat elektronickou poštu a nemožnost ukládání do internetu. Problém se vyřešil, až když jsem odpojila ADSL, a zapojila klasický modem. Kdo si ale může dovolit platit INTERNET EXPRES + Dial-Up? Stejně tak mne ke zrušení pevné linky nevedla její "nepotřebnost" nýbrž NEKOREKTNÍ JEDNÁNÍ Českého Telecomu. Problémy s ADSL a "vysokorychlostním" INTERNETem EXPRES jsem se snažila řešit přechodem z ADSL na INTERNET BASiC (paušál za dial-up: pracovní dny od 16:00 do 08:00 + soboty, neděle a svátky).
Vypovědět smlouvu s Českým Telecomem mne přiměly teprve problémy s účtováním a přístup ČTc:
- záměna INTERNETU BASiC za INTERNET BASiC VOLNO (pracovní dny od 18:00 do 06:00) +
- NEKOREKTNÍ ÚČTOVÁNÍ dob strávených v internetu od 16:00 do 18:00 a od 06:00 do 08:00 jako INTERNET 2002) ale hlavně
- přístup ČTc, který se tvářil, že o paušálu, který jsem si objednala na základě nabídky v internetu, nikdy neslyšel
Abych byla upřímná, dnešní mezihra by měla mít spíše podtitul "o naivitě a trpělivosti zoufalého klienta Telecomu".
PÁR UŽITEČNÝCH ODKAZŮ ZE STRÁNEK o2:
- NAPIŠTE NÁM
- REKLAMACE datových a hlasových služeb
- STÍŽNOSTI: Formulář pro podání stížnosti
- PÉČE A PODPORA: Dokumenty ke stažení
- ORIENTACE: Mapa stránek O2
Doufám, že tyto odkazy potřebovat nebudete (pokud ano, ať Vám pomohou). Přeji všem, kdo mají s ČTc (O2) problémy, pevné nervy, dostatek trpělivosti (tu budete potřebovat) a držím Vám palce.