O2, Telefónica, Telefónica O2; Telecom, ČTc, korektnost ČTc/O2, podvody operátorů O2, fakturace neobjednaných služeb ČTc/O2 a jejich reklamace, obrana klientů O2, výpověď pevné linky - rady/návod a formulář výpovědi pevné linky O2 ke stažení, InternetExpres, ...

Zoufalý klient ... 25

2. října 2006 v 4:14 | ivzez |  tELECOM
Když jsem si procházela a prohlížela stránky 02, našla jsem i fomulář pro podání stížnosti. Nedalo mi to, a "cvičně" jsem odeslala stížnost na postup Českého Telecomu při vyřizování mých reklamací.
V pátek se se mi ozvala pracovnice z Pardubic s návrhem "rozumné dohody". Já jsem požadovala 50% slevu za celé období (3 měsíce) a neúčtování pokuty za předčasné ukončení závazku. Přistoupila jsem na odečtení pokuty a jednoho paušálu za Internet Expres.
Teď už jen vydržet a dořešit reklamaci za paušál a surfování přes Dial Up. Už před prázdninami jsem totiž měla chuť to vzdát, všechno zaplatit a mít od Telecomu konečně pokoj. Ale pak jsem narazila na článek od Jána Simkaniče "Vyhrál jsem nad Telecomem" na http://www.mesec.cz. Uvědomila jsem si, že ČTc hraje právě na to, že lidem nakonec dojde trpělivost. A tak jsem se rozhodla pokračovat. (První reklamace: začátek prosince 2005; částečně uznaná reklamace: 29. září 2006.)
 

Komentáře jsou uzavřeny.


Aktuální články

Reklama