O2, Telefónica, Telefónica O2; Telecom, ČTc, korektnost ČTc/O2, podvody operátorů O2, fakturace neobjednaných služeb ČTc/O2 a jejich reklamace, obrana klientů O2, výpověď pevné linky - rady/návod a formulář výpovědi pevné linky O2 ke stažení, InternetExpres, ...

Zoufalý klient ... 16

10. května 2006 v 23:43 | ivzez |  tELECOM
Také jste zjistili, že se z hlavní nabídky bezplatné tf. linky Telecomu vytratila přímá volba reklamací (nevšimli jste si si kdy)?
Mluvíte-li s některým z operátorů, nabídne Vám přepojení na reklamační nebo obchodní oddělení. Vás to ale po přepojení vyhodí zpět do hlavní nabídky a odtud, jak jsem již zmínila, cesta nevede. Včera byl pan Kalvár tak laskav, že mi vysvětlil postup.

I. Spojení s obchodním oddělením
(řeší i reklamace a výpovědi):

  1. Zvolit 800 123 456 a obrnit se trpělivostí
  2. v žádném případě nevybírat žádnou z nabídek (nezadat číslo žádné volby)
  3. nezadávat ani číslo tf. stanice, o níž chcete mluvit
  4. obrnit se trpělivostí, může to trvat i 5 minut
  5. po nějaké době se ozve automatická hláška s upozorněním, že na svém přístroji nemáte nastavenu tónovou volbu a poradí Vám, kde tlačítko pro změnu volby najdete
  6. nereagovat
  7. pokud jste vydrželi, ozve se automatická hláška: "Nyní budete přepojen na našeho operátora/zástupce."
A jste tam, kam jste se chtél/a/li dostat. Zdůrazňuji: nevolte žádnou z nabízených možností. Ať se Vaše záležitost týká internetu, vyúčtování, prostě čehokoliv, vyčkejte. Telecom Vás nakonec přepojí na oddělení, kde Vám mohou poradit, pomoci, a kde můžete pevnou linku i vypovědět.

ll. Výpověď pevné linky bez průtahů:

  1. Nejjednodušší je odpojit telefon od zásuvky, odnést do nejbližšího Telepointu, tam vyplnit a podepsat formulář (výpovědní lhůta je jeden měsíc). - Ale to nebudete mít poslední měsíc telefon, přestože paušál ještě zaplatíte. Také není jisté, že na Telepointu bude formulář k dispozici.
  2. Opatřit si formulář výpovědi jiným způsobem, vyplnit jej a odeslat na adresu:
    Český telecom, a. s.
    P.O.Box 10

    65610 BRNO
    (tf. přístroj vrátit teprve po skončení výpovědní lhůty)
  3. Máte-li přístroj vlastní, zaškrtnete u otázky "Telefon v nájmu poskytovatele" možnost NE a nic pochopitelně nevracíte. Doporučuji všem, kdo mají Telepoint blízko, osobní předání - pak budete mít v ruce potvrzení o převzetí výpovědi, respektive podepsanou a potvrzenou kopii výpovědi.

lll. Jak získat formulář výpovědi?

  1. domluvit se na obchodním oddělení ČTc, formulář pak přijde poštou (Napíšete-li výpověď jinak, zašle Vám ČTc stejně svůj formulář a záležitost se tak prodlužuje.)
  2. stáhnout formulář z mé stránky Zoufalý klient Telecomu
  3. uvažujete-li o jiném poskytovateli pevné linky, zašle Vám nový poskytovatel spolu se svými materiály i "Výpověď hlasové služby". Pokud se pro nabízené služby rozhodnete, zašlete vyplněnou podepsanou výpověď spolu se smlouvou novému poskytovateli. Ten s Telecomem vše vyřídí (zpravidla do 30 dnů). V tomto případě můžete požádat o zachování stávajícího čísla pevné linky. Cena za převod čísla: cca 2400 Kč (některé firmy účtují 2700).
Já jsem se s žádným poskytovatelem nedohodla, protože žádný neumožňuje odstoupení od smlouvy, která se vždy uzavírá nejméně na 12 měsíců. Po 12 měsících lze službu vypovědět (lhůta: 3 měsíce). Já se po zkušenostech s ČTc bojím objednat vlastně na 15 měsíců (12 + 3) službu, která také nemusí fungovat. Použila jsem pouze "Výpověď", abych se Telecomu konečně zbavila. Ukončení jsem určila na konec zúčtovacího období, 15. 06. 2006. Už se moc těším.
Dnes jsem se dohodla s T-Mobile, že si Internet 4G mohu vyzkoušet. Myslím, že už nemám o čem dalším uvažovat.
 

Komentáře jsou uzavřeny.


Aktuální články

Reklama