O2, Telefónica, Telefónica O2; Telecom, ČTc, korektnost ČTc/O2, podvody operátorů O2, fakturace neobjednaných služeb ČTc/O2 a jejich reklamace, obrana klientů O2, výpověď pevné linky - rady/návod a formulář výpovědi pevné linky O2 ke stažení, InternetExpres, ...

Zoufalý klient ... 17

23. května 2006 v 2:22 | ivzez |  tELECOM
V úterý jsem osobně předala "Výpověď hlasové služby" na Telepointu. Asi půl hodiny poté mi zavolala pracovnice reklamačního oddělení Telecomu.
Vyptala se na důvody, proč nejsem spokojena s vyřízením reklamace. Vylíčila jsem jí vše,co zde píši již od prosince. Rezignovaně, už jsem se ani nerozčílila. Řekla jsem jí, že jsem před chvílí předala osobně výpověď i důvody, jež mne k tomuto kroku vedly. Slíbila, že se ještě ozve.
 

Komentáře jsou uzavřeny.


Aktuální články

Reklama