O2, Telefónica, Telefónica O2; Telecom, ČTc, korektnost ČTc/O2, podvody operátorů O2, fakturace neobjednaných služeb ČTc/O2 a jejich reklamace, obrana klientů O2, výpověď pevné linky - rady/návod a formulář výpovědi pevné linky O2 ke stažení, InternetExpres, ...

Zoufalý klient ... 15

10. května 2006 v 2:08 | ivzez |  tELECOM
Zoufalý klient Telecomu se po dlouhé době dovolal na bezplatnou linku (nebyl vyhozen, dokonce ani nebyl rozhovor přerušen).
Dozvěděl se, že reklamace ze 4. dubna 2006 stále není uzavřena. Ochotný pan Kalvár se mnou reklamaci znovu prošel a slíbil, že se do 10 dnů někdo ozve. Připomněla jsem, že účty za Internet Expres ani pokutu za výpověď závazku nehodlám až do vyřízení reklamace uhradit (ostatní položky a paušál platím). Zasílání upomínek podle mne není odpovídajícím řešením situace.
Po cca 45 minutovém rozhovoru jsem už neměla chuť ani sílu řešit situaci s Dial Up připojením. Rozhodla jsem se ignorovat nehoráznost a svévoli Telecomu, s níž mi nastavil jiné připojení, než jsem objednala. Internet basic volno jsem zrušila a 15. nebo 16. května mi Telecom konečně nastaví kýžený Internet 2000 basic.

Pracovníka bezplatné linky jsem informovala, že všechno zveřejňuji v internetu, a že adresu uvedu i ve výpovědi.
Informovala jsem se o dalších poskytovatelích pevných linek s ADSL a internetem, ale 1.200 Kč měsíčně je na mne moc. Levnější ADSL bych mohla získat k lince Telecomu, takže opět žádné řešení. Asi zkusím datovou kartu nebo modem 4G od T-Mobile.
 

Komentáře jsou uzavřeny.


Aktuální články

Reklama