O2, Telefónica, Telefónica O2; Telecom, ČTc, korektnost ČTc/O2, podvody operátorů O2, fakturace neobjednaných služeb ČTc/O2 a jejich reklamace, obrana klientů O2, výpověď pevné linky - rady/návod a formulář výpovědi pevné linky O2 ke stažení, InternetExpres, ...

O kOREkTNOSTI ČTc

10. května 2006 v 23:07 | ivzez |  MEZihRY
Moje maminka (důchodkyně) žije ve vesnici na Berounce. Její byt byl v srpnu 2002 vytopen. Vysoušení a opravy trvaly přes rok.
Zpátky se nastěhovala v polovině září 2003, opravy skončily až v říjnu 2003. Český Telecom odpustil poplatky za telefon za srpen a září 2002, od října 2002 do října 2003 účtoval paušál, přestože v bytě nikdo bydlet nemohl (vysoušení trvalo až do jara, kdy teprve mohly začít opravy) a tf. přístoj "uplaval".
Kromě toho jí naúčtoval poplatky z prodlení a nakonec záležitost předal vymahatelské firmě z Brna. Teprve tato firma maminku informovala dopisem, k němuž přiložila kopie od Telecomu. Mamince žádná pošta od ČTc nepřišla!
Maminka telefon v říjnu 2003 vypověděla a pořídila si mobil. Můžete si říci, že měla telefon vypovědět dříve, ale v té době měla opravdu jiné starosti a bohužel ani mne nenapadlo nějak řešit ČTc.
Nenapadlo mne, že není-li byt v oblasti postižené povodní obyvatelný, bude Telecom něco účtovat. Vzpomeňte si, jak jsme se tehdy všichni snažili pomoci, byť i jen formou přispění do některé sbírky. Řada lidí pomáhala i přímo na postižených místech. Moje nejstarší dcera jela pomáhat v roce 1997 na Moravu. Musela jsem jí tehdy podepsat souhlas, protože jí ještě nebylo 18 let.
Ani ve snu by nás nenapadlo, že ČTc bude chtít i z této pohromy vytěžit co nejvíce. Myslím, že nemusím psát, co o korektnosti Českého Telecomu (=ČTc) soudím.
 

Komentáře jsou uzavřeny.


Aktuální články

Reklama