O2, Telefónica, Telefónica O2; Telecom, ČTc, korektnost ČTc/O2, podvody operátorů O2, fakturace neobjednaných služeb ČTc/O2 a jejich reklamace, obrana klientů O2, výpověď pevné linky - rady/návod a formulář výpovědi pevné linky O2 ke stažení, InternetExpres, ...

Zoufalý klient ... 12

20. dubna 2006 v 3:39 | ivzez |  tELECOM

Zoufalý klient Telecomu očekává vyřízení své (kolikáté už) reklamace.

Vstřícná pracovnice na bezplatné lince přislíbila před cca 10 dny, že se reklamační oddělení ozve do 48 hodin. Uběhlo víc než 480 hodin, ale nic se neděje (alespoň na straně Telecomu). Dial-Up je sice pomalý, ale kromě rychlosti s ním nejsou problémy.
 

Komentáře jsou uzavřeny.


Aktuální články

Reklama