O2, Telefónica, Telefónica O2; Telecom, ČTc, korektnost ČTc/O2, podvody operátorů O2, fakturace neobjednaných služeb ČTc/O2 a jejich reklamace, obrana klientů O2, výpověď pevné linky - rady/návod a formulář výpovědi pevné linky O2 ke stažení, InternetExpres, ...

Zoufalý klient ... 11

10. dubna 2006 v 6:12 | ivzez |  tELECOM
Zoufalý klient Telecomu opakovaně reklamuje "Internet Expres", když tu přijde nové vyúčtování. Telecom mi účtuje téměř 600 KČ za předčasné ukončení závazku.
SHRNUTÍ:
  1. Telecom mi nikdy nezaslal žádnou smlouvu, ani mne na lince 800123456 neupozornil na to, že bych na sebe brala nějaký závazek.
  2. Internet "Expres" fungoval po celou dobu jen ve směru z internetu ke mně. Pro umístění svých příspěvků do internetu jsem musela odpojit ADSL a použít vytáčené připojení.
  3. V odpovědi na druhou reklamaci Telecom sděluje, že nenese odpovědnost za chybná (!! - myslíte, že u mne byl někdy jejich technik? Kromě toho jsem používala střídavě PC a notebook - jak vysoká je pravděpodobnost stejné chyby?) nastavení na straně klienta. (Ale stejně jsem si nastavení nechala pro jistotu zkontrolovat.)
  4. Od ústní (tf.) objednávky jsem odstoupila proto, že Telecom přes opakované stížnosti na výše uvedené lince a na lince technické "podpory" situaci neřešil.
  5. V reklamaci žádám zpětně za celé období (3 měsíce) 50% slevu z ceny služby, což mi vzhledem k problémům, které jsem se službou měla, přijde velice vstřícné. Vedle toho reklamuji i "pokutu" za zrušení závazku, tu požaduji zrušit úplně.
  6. Jednání Telecomu nepovažuji za korektní:
    Prodává službu "na klíč" formou samoinstalačního balíčku bez dostatečných informací. Instalační CD skutečně instalaci provede, na nic se neptá. Kde jsem tedy mohla něco špatně nastavit? Klient si může objednat instalaci (návštěva technika - cca 1 hodina přijde na 1700 korun). Kolik klientů si za těchto podmínek odbornou instalaci objedná?
  7. Já jsem měla trochu "náskok", něco málo o PC vím. Mám ale pocit, že internet si od Telecomu objednávají převážně lidé, kteří nechtějí mít s instalací žádné problémy (to byl i u mne jeden ze dvou důvodů, proč jsem se obrátila právě na Telecom, ten druhý důvod - pevnou linku už jsem měla). Když se objevily problémy, tušila jsem díky již zmíněnému "náskoku", kde začít hledat, přestože jsem ještě netušila, co hledat. Hledáním v odborných článcích, blozích a v nejrůznějších fórech jsem na internetu strávila skoro 3/4 času, na mé aktivity tak zbylo času dost málo.
Pokračování příště, doufám, že se pomalu dostanu i k jiným tématům.
 

Komentáře jsou uzavřeny.


Aktuální články

Reklama