O2, Telefónica, Telefónica O2; Telecom, ČTc, korektnost ČTc/O2, podvody operátorů O2, fakturace neobjednaných služeb ČTc/O2 a jejich reklamace, obrana klientů O2, výpověď pevné linky - rady/návod a formulář výpovědi pevné linky O2 ke stažení, InternetExpres, ...

Duben 2006

Zoufalý klient ... 14

27. dubna 2006 v 21:26 | ivzez |  tELECOM
Již jsem zde zmiňovala, že jsem změnila Internet Expres na paušál Dial Up. Objednala jsem paušál INTERNET 2000 BASIC, který Telecom na svých stránkách nabízí za těchto podmínek:
cena s DPH Kč 225,--/měsíc, pracovní den od 16:00 do 08:00 (so, ne, svátky - 24 hodin)
Dnes přišlo vyúčtování:
INTERNET BASIC VOLNO Kč 474 s DPH + více než 13 hodin v dražším tarifu, protože u INTERNETu BASIC VOLNO" jsou hodiny nastaveny od 18:00 do 06:00.
==>> další reklamace...
Pokračování ....

Zoufalý klient ... 13

23. dubna 2006 v 7:07 | ivzez |  tELECOM

Zoufalého klienta Telecomu těší reklama v TV a na všech rozích.

Má zato, že nekvalitní služby a arogantní technici odvádějí Telecomu stále víc klientů. (On ani ten měsíční paušál není to pravé ořechové.)
Jinak si totiž nabídku pevné linky za směšný peníz neumí vysvětlit. Že by se konečně blýskalo na lepší časy a monopolní nadvláda ČTc pomalu končila? To by zoufalého klienta Telecomu opravdu potěšilo. Cítíte-li v tomto příspěvku škodolibost, vězte, že v něm opravdu je.
Ale mnohem větší radost mám z toho, že už nejsme na libovůli, či spíše zlovůli Telecomu závislí. Myslím, že na nepoctivost v podnikání, neúctu k zákazníkům a klientům časem doplatí každá firma (jen jsem nečekala, že to u takového mamutího podniku bude tak brzy).
A nekvalitní služby nepomohou prodat ani oblíbenost a kvality Jana Krause (mimochodem - ten snad jediný může být s Telecomem spokojen).

Zoufalý klient ... 12

20. dubna 2006 v 3:39 | ivzez |  tELECOM

Zoufalý klient Telecomu očekává vyřízení své (kolikáté už) reklamace.

Vstřícná pracovnice na bezplatné lince přislíbila před cca 10 dny, že se reklamační oddělení ozve do 48 hodin. Uběhlo víc než 480 hodin, ale nic se neděje (alespoň na straně Telecomu). Dial-Up je sice pomalý, ale kromě rychlosti s ním nejsou problémy.

Mezihra TECHNICKÁ

10. dubna 2006 v 6:38 | ivzez |  MEZihRY
Mám starší PC a notebook, používám WinME (vím, že mají mouchy, ale většina se dá celkem snadno odchytit a vyšší Windows by na mém HW kolabovala).
Internetové prohlížeče střídám: Firefox, Mozillu, Maxthon a spíš vyjímečně IE. Vedle ME používám Linux Mandrake 10.1, (ten bohužel nepodporuje ani jeden z mých modemů). Wokna používám z donucení (kvůli práci a internetu), Linux (zkusila jsem i Suse a Ubuntu) je pro mne přívětivější. Nevyznám se nijak zvlášť v HW a v Linuxu nemusím instalovat žádné ovladače, protože instalační program najde vše sám.
Dva příklady za všechny: motherboard s integrovanou zvukovkou SiS - pod Woknama běží i s nejnovějšími ovladači špatně (zpomalený zvuk, jakoby z tunelu). Linuxový instalační program ji našel bez problémů a zní opravdu dobře. Grafika: nVidia gForce - pod Woknama filmy a video trhané, pod Linuxem bez problémů ... atd... atd...
Ne nadarmo se říká: "Microsoft nám dává okna, Linux celý dům".

Zoufalý klient ... 11

10. dubna 2006 v 6:12 | ivzez |  tELECOM
Zoufalý klient Telecomu opakovaně reklamuje "Internet Expres", když tu přijde nové vyúčtování. Telecom mi účtuje téměř 600 KČ za předčasné ukončení závazku.
SHRNUTÍ:
  1. Telecom mi nikdy nezaslal žádnou smlouvu, ani mne na lince 800123456 neupozornil na to, že bych na sebe brala nějaký závazek.
  2. Internet "Expres" fungoval po celou dobu jen ve směru z internetu ke mně. Pro umístění svých příspěvků do internetu jsem musela odpojit ADSL a použít vytáčené připojení.
  3. V odpovědi na druhou reklamaci Telecom sděluje, že nenese odpovědnost za chybná (!! - myslíte, že u mne byl někdy jejich technik? Kromě toho jsem používala střídavě PC a notebook - jak vysoká je pravděpodobnost stejné chyby?) nastavení na straně klienta. (Ale stejně jsem si nastavení nechala pro jistotu zkontrolovat.)
  4. Od ústní (tf.) objednávky jsem odstoupila proto, že Telecom přes opakované stížnosti na výše uvedené lince a na lince technické "podpory" situaci neřešil.
  5. V reklamaci žádám zpětně za celé období (3 měsíce) 50% slevu z ceny služby, což mi vzhledem k problémům, které jsem se službou měla, přijde velice vstřícné. Vedle toho reklamuji i "pokutu" za zrušení závazku, tu požaduji zrušit úplně.
  6. Jednání Telecomu nepovažuji za korektní:
    Prodává službu "na klíč" formou samoinstalačního balíčku bez dostatečných informací. Instalační CD skutečně instalaci provede, na nic se neptá. Kde jsem tedy mohla něco špatně nastavit? Klient si může objednat instalaci (návštěva technika - cca 1 hodina přijde na 1700 korun). Kolik klientů si za těchto podmínek odbornou instalaci objedná?
  7. Já jsem měla trochu "náskok", něco málo o PC vím. Mám ale pocit, že internet si od Telecomu objednávají převážně lidé, kteří nechtějí mít s instalací žádné problémy (to byl i u mne jeden ze dvou důvodů, proč jsem se obrátila právě na Telecom, ten druhý důvod - pevnou linku už jsem měla). Když se objevily problémy, tušila jsem díky již zmíněnému "náskoku", kde začít hledat, přestože jsem ještě netušila, co hledat. Hledáním v odborných článcích, blozích a v nejrůznějších fórech jsem na internetu strávila skoro 3/4 času, na mé aktivity tak zbylo času dost málo.
Pokračování příště, doufám, že se pomalu dostanu i k jiným tématům.