O2, Telefónica, Telefónica O2; Telecom, ČTc, korektnost ČTc/O2, podvody operátorů O2, fakturace neobjednaných služeb ČTc/O2 a jejich reklamace, obrana klientů O2, výpověď pevné linky - rady/návod a formulář výpovědi pevné linky O2 ke stažení, InternetExpres, ...

Zoufalý klient ... 8

5. února 2006 v 15:15 | ivzez |  tELECOM
"Expresně" pomalý Internet Expres jsem koncem ledna vypověděla.
Výpovědní lhůta je jeden měsíc, takže potřebuji do konce února najít alternativní řešení.Mohl byste mi někdo dát nějaký tip? Uvažuji o vyzkoušení Internetu 4G od T-Mobile. Zatím má fungovat jenom v Praze, což mi nevadí.
Nemáte s ním někdo zkušenosti?
 


Komentáře

1 gianni gianni | 13. února 2006 v 3:03

tzn. že od 1. 3. 2006 se mění název na blog zoufalého klienta Telecomu?((((:

2 gianni gianni | 13. února 2006 v 3:04

sorry, T-Mobilu...

3 AndrewS AndrewS | 16. února 2006 v 12:11

A mohu se zeptat na čem tuto službu provozujete? Tím myslím PC, operační systém a tak. Nejlepší zkušenosti mám s internetem od UPC ale pokud člověk používá Windows 98 nebo Milenium je to předem ztracený boj. Navíc je třeba používat antivirovou ochranu + firewall, přeci jenom čím rychlejší internet, tím více útoků na PC. Přeji hodně štěstí

4 Tomáš Tomáš | E-mail | 27. února 2006 v 5:25

Řešil jsem u Telecomu podobný problém. Neporadili a po 2 dnech zkoušení jsem přišel na to, že u ADSL modemu musí být zaškrtnuto políčko NRU, nebo MRU (nějak tak). A pak to frčelo.

Komentáře jsou uzavřeny.


Aktuální články

Reklama