O2, Telefónica, Telefónica O2; Telecom, ČTc, korektnost ČTc/O2, podvody operátorů O2, fakturace neobjednaných služeb ČTc/O2 a jejich reklamace, obrana klientů O2, výpověď pevné linky - rady/návod a formulář výpovědi pevné linky O2 ke stažení, InternetExpres, ...

Prosinec 2005

Zoufalý klient Telecomu 3

17. prosince 2005 v 9:21 | ivzez |  tELECOM
Zoufalý klient Telecomu sice program použil podle návodu onoho hodného pána, ale protože nejsme v pohádce, dopadlo to .... no, posuďte sami:
Prográmek si postavil hlavu, ignoroval má nastavení a z nějakého záhadného důvodu si usmyslil, že pro můj počítač bude nejlepší kabelové připojení, což vedlo k tomu, že jsem se do internetu už nedostala vůbec.
Takže znovu: odebrat modem ADSL, pak jej nainstalovat, no a asi na desátý pokus jsem zase tady. Vůbec si nejsem jista, jak bude tato anabáze pokračovat, a jestli se mi podaří všechno zveřejnit.
Nevíte někdo o lepším řešení?
.... snad zase (doufám) příště ...

Zoufalý klient Telecomu 2

17. prosince 2005 v 9:01 | ivzez |  tELECOM
Ledy se pohnuly, konečně se někdo ozval. Neomluvil se sice (proč taky??), jen mi sdělil, že stížnost na nekalou konkurenci nenajde odezvu.
V některých "konstelacích" počítače, modemu, přístupového bodu a ... se prý mohou vyskytnout problémy. Připojil prográmek, který by měl pomoci.
Zoufalý klient Telecomu předpokládal chybu na své straně. Přeinstaloval tedy operační systém a modem a použil výše zmíněný prográmek podle návodu, ale
1) buď jsem udělala nějakou chybu já nebo
2) nebo je program k optimalizaci TCP na dvě věci.
.... pokračování (snad) příště ....

Zoufalý klient Telecomu 1

16. prosince 2005 v 23:42 | ivzez |  tELECOM
Zoufalý klient Telecomu začal jednat. Poté, co u Telecomu neuspěl ani s několikrát denně se opakujícími stížnostmi, žádostmi o pomoc či radu, se obrátil na ČTÚ a na Novu (Občanské džudo).
Pak jsem se přihlásila do své schránky na iolu a napsala jsem technické podpoře další stížnost, v níž jsem uvedla všechny své kroky. A světe, div se, přišla odpověď.
Ale o tom příště ....

Nešťastný uživatel Internetu expres

16. prosince 2005 v 22:29 | ivzez |  tELECOM
Nešťastný uživatel Internetu expres postupně zjistí, že nelze beztrestně, pardon - bezplatně změnit název schránky, že pošta nejde odeslat nejen z českých schránek, ale ani třeba z Yahoo, že přes webové rozhraní nedostane do internetu ani obrázek o velikosti 3 kB.
Komunikace funguje pouze přes ICQ a Mirandu, soubory se do internetu dají přenést pouze pomocí FTP; občas se podaří na některé stránce vyplnit a odeslat kratší formulář. Funguje také "blog.cz".
Sláva, v Yahoo se podařilo problém částečně obejít a můžu odesílat kratičké zprávy. Aspoň popřeju k vánocům, když už nemůžu poslat žádný obrázek. S internetovými stránkami bohužel stále pracovat nejde.

Šťastný uživatel Internetu expres

16. prosince 2005 v 22:06 | ivzez |  tELECOM
Šťastný uživatel internetu expres, netlačen časem ani hrozbou astronomických účtů za dial-up, si vesele brouzdá internetovými dálavami a stahuje bez problémů, cokoliv ho napadne.
První tři dny byly skutečně úžasné. Dokud jsem si nevzpomněla na své známé a na webové stránky, rozpracované v internetu. Zjistila jsem, že ze Seznamu nemohu odeslat žádný e-mail. Naivně jsem si řekla, že jde o problém v Seznamu, a že napíšu z Atlasu ....
.... nebudu zdržovat, odeslat poštu nešlo ze žádné schránky kromě té, kterou mi jistá nejmenovaná firma - počátečním písmenem Český Telecom :( - k Internetu Expres zřídila. Schránka má, považte, celých 30 MB a nezapomenutelný název. Copak by někdo mohl zapomenout své vlastní telefonní číslo?

Zoufalý běžný uživatel internetu

16. prosince 2005 v 21:13 | ivzez |  tELECOM
Zoufalý běžný uživatel internetu, který již nechce platit vysoké poplatky za dial-up (poslední faktura činila přes tři tisíce) se rozhodl pro levnější řešení.
I zavolal bezplatnou linku nejmenované téměř monopolní telekomunikační společnosti a objednal si Internet Expres (impuls). Po pár dnech přišel samoinstalační balíček s modemem, rozbočovačem, kabely a CD. Vše jsem podle návodu zapojila a pomocí instalačního CD nainstalovala.
Hurá, mám neomezený přístup k internetu a nebude mi každý měsíc hrozit infarkt nebo mrtvice při shlédnutí účtu za telefon.